ssh i chroot

btower btower w osiedle.net.pl
Wto, 6 Kwi 2004, 00:03:28 CEST

Dnia pon 5. kwietnia 2004 22:43, Zbyniu Krzystolik napisał:
> Mniej wiecej Mon, Apr 05, 2004 at 06:31:11PM +0200, zainteresowany btower
rzekl:

> O!! to da się przy pomocy grsec to zablokować??? podaj opcję.
>
> Chciałem też zdementować plotki jakoby tragedia titanika była
> spowodowana przez grsecurity  :-P

Tego nie wiem czy taka opcja jest. Nie wnikam specjalnie.
Poleciłem sprawdzić dla pytającego bo jak powiedział że na AC dziala a tam nie
ma grsecurity to skojarzyłem bo sam niedawno mialem z tym problemy tzn: cos
mi tam na 2,4 dzialalo a na 2,6 nie i byla to wina grsecurity.

Zapytam: jaki moze byc pozytek z blokowania tego typu możliwości?

NB: chyba jest trochę odwrortna opcja, tzn: utrudniająca wyjście z chroota :)