Jądro 2.6.4 i zwis laptopa po włączeniu/wyłączeniu zasilania

Dariusz Knociński dknoto w wiml.waw.pl
Wto, 6 Kwi 2004, 10:02:11 CEST

Witam,

Pracowałem spokojnie z PostgreSQL na swoim laptopie aż tu nagle wczoraj wyłączono
mi zasilanie w sieci i okazało się, że mój laptop wisi :(
  Wykryłem bardzo nietypowe zachowanie, jeżeli laptop ma podpięte zasilanie i w
czasie pracy je wyjmę to system zawisa, również jak wystartuję na bateriach i podepnę
zewnętrzne zasilanie to osiągnę ten sam efekt.
  Prawdopodobnie jest to błąd jądra, ponieważ wyłączając przy starcie obsługę ACPI
niweluję ten efekt ale również obsługę mojej karty dźwiękowej.

Są może jakieś poprawki usuwające tę przypadłość ?

Pozdrawiam
DKnoto.