[NTG] Moze ktos wie o co chodzi??

Marteen marteen w go2.pl
Wto, 6 Kwi 2004, 11:05:43 CEST

Witam

Dostalem ostatnio za zadanie polaczyc 2odlegle komputery w firmie za pomoca
konwertera RS232->RS485 [lacze radiowe ze wzgledu bezp odpada a potrzebny
tylko dostep do internetu]. W praktyce zachowuje sie to jako polaczenie
nullmodem tyle ze zasieg przekracza ponad 1km. Jako ze mam starego trupa
jakim jest 486 myslalem zrobic to za pomoca dystrybucji freesco zeby sie tym
za bardzo nie opiekowac i zeby nie korzystac z HDD.  Czy ktos z was tu
obecnych na liscie wie moze jak skonfigurowac freesco pod serwer dial-up -
klientem mialby byc windows. Na normalnym linuxie wiem jak to zrobic ale ten
nie wchodzi w gre.

Schemat polaczen jest nast.

INTERNET ------ DSL ----- router sprzetowy ----switch ------ LAN
[192.168.0.0/24]

| --- router [na freesco] -------- LAN2 (moze kiedys)

| -------- dial-up ------- 192.168.0.100/24

To mialobyc na wczoraj wiec jak ktos moze mi pomoc to prosze o pomoc.

Pozdrawiam

Marcin