Jądro 2.6.4 i zwis laptopa po włączeniu/wyłączeniu zasilania

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 6 Kwi 2004, 12:43:39 CEST

On Tue, Apr 06, 2004 at 10:02:11AM +0200, Dariusz Knociński wrote:
> Witam,
>
> Pracowałem spokojnie z PostgreSQL na swoim laptopie aż tu nagle wczoraj wyłączono
> mi zasilanie w sieci i okazało się, że mój laptop wisi :(
>   Wykryłem bardzo nietypowe zachowanie, jeżeli laptop ma podpięte zasilanie i w
> czasie pracy je wyjmę to system zawisa, również jak wystartuję na bateriach i podepnę
> zewnętrzne zasilanie to osiągnę ten sam efekt.
>   Prawdopodobnie jest to błąd jądra, ponieważ wyłączając przy starcie obsługę ACPI
> niweluję ten efekt ale również obsługę mojej karty dźwiękowej.

Równie dobrze to może być błąd sprzętu lub BIOSu. Właściwie to zwykle tak
jest, ale oczywiście błąd kernela też jest możliwy.

> Są może jakieś poprawki usuwające tę przypadłość ?

Poszukaj może upgrade'u BIOSu.

Pozdrowienia,
	Jacek