dmesq - bug

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Wto, 6 Kwi 2004, 19:31:50 CEST

Dnia Tuesday 06 of April 2004 19:05, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> vi /etc/inittab i zakomentuj linijkę z update by się tego pozbyć

ok.

> dmesg czyta z bufora kernela, a nie z tego pliku. Do tego pliku akurat
> rc-scriptsy zapisują właśnie z użyciem dmesg dane z buforu.

No dobra, ale to jest chyba bład akurat tego kernela (2.6.4-1), ponieważ w
2.6.3 i 2.4.25 tego problemu nie ma. Pozatym akurat on nie pokazuje
prawidłowej zawartości "dmesg", gdyż log stal sie na tyle duzy, ze dmesg IMO
pokzuje tylko jego czesc.

> na 2.4 mamy grsecurity, które umożliwia zablokowanie dmesga dla zwykłego
> usera

Ale na 2.4.25 ktore mam zbudowane --without grsec tego problemu nie ma.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551

Piwo nigdy nie będzie open source! Może być co najwyżej open;-)