dmesq - bug

Wto, 6 Kwi 2004, 19:59:23 CEST

Dnia Tuesday 06 of April 2004 19:31, Lukasz Glebicki napisał:

> No dobra, ale to jest chyba bład akurat tego kernela (2.6.4-1)
Ok ale o jaki błąd chodzi bo ja tu żadnego nie widzę?

> , ponieważ w
> 2.6.3 i 2.4.25 tego problemu nie ma. Pozatym akurat on nie pokazuje
> prawidłowej zawartości "dmesg", gdyż log stal sie na tyle duzy, ze dmesg
> IMO pokzuje tylko jego czesc.
dmesg pokazuje tylko to co jest w buforze, a jak wiadomo bufor nieskończony
nie jest.

(ps. polecam dmesg -s 131072)

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux