dmesq - bug

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Wto, 6 Kwi 2004, 20:14:18 CEST

Dnia Tuesday 06 of April 2004 19:59, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Ok ale o jaki błąd chodzi bo ja tu żadnego nie widzę?

Z tego co mi się do tej pory wydawało to dmesg pokazywał tylko komunikaty
zwiazane z jadrem i nie dotyczyly one iptables (logow). Na dwoch routerach
sprawdzalem dmesg i na obydwu dmesg pokazuje wiekszosc pliku /var/log/dmesq.
Tylko na jedej (tej z 2.6.4-1 pokazuje wiecej i to mi konkretnie chodzi

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551

Piwo nigdy nie będzie open source! Może być co najwyżej open;-)