dialog cdi

panta_rei panta_rei w o2.pl
Wto, 6 Kwi 2004, 21:06:08 CEST

Dnia wto 6. kwietnia 2004 18:48, pszemaz[wp] napisał:
>   Mam do grupowiczow prosbe o nakierowanie mnie gdzie moge znalesc
>   jakis artykul o instalacji i konfoguracji Dialogowej uslugi CDI w
>   PLD.

To jest nic innego jak zwykłe połaczenie dialup, więc masz do wyboru
wvdial lub standardowy chat, używałem dość długo... zajeździłem dwa
modemy aethra, ale ze strony PLD nie miałem żadnych problemów:))

Jutro wystawie Ci pod adresem http://grota.mine.nu/cdi/ zestawik
plików konfiguracyjnych, musze je z backupów wydobyć

 Sławomir Frąc- Braniewo     LRU #271189      *Polska Grupa Freesco*

 Wasz Windows tego nie potrafi... :P		    panta_rei
 Sygnaturka na licencji GNU GPL wersja 2