transparent proxy/htb

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Wto, 6 Kwi 2004, 22:19:44 CEST

On Tuesday 06 of April 2004 18:23, Michał Łukaszek wrote:

> Nie trzeba jej pisać, jest już napisana.
> http://sed.pl/~mrk/qos/

Może nie wyraziłem się wystarczająco jasno: chodzi mi o pakiety wychodzące z
LANu do Internetu a nie odwrotnie (a na taką okazję jest napisany powyższy
patch). Jest to dość istotne bo łącze jest asymetryczne i pasmo wychodzące to
tylko 128 kbps. Teraz to nie jest może wielki problem ale jak mi na ten port
jakiś p2p siądzie to może być nieciekawie. Ewentualnie można to jakoś w samym
squidzie limitować (per user)?

Tomek