transparent proxy/htb

Michał Łukaszek prism w ds14.agh.edu.pl
Śro, 7 Kwi 2004, 08:26:13 CEST

Tomasz Grobelny wrote:

> patch). Jest to dość istotne bo łącze jest asymetryczne i pasmo wychodzące to
> tylko 128 kbps. Teraz to nie jest może wielki problem ale jak mi na ten port
> jakiś p2p siądzie to może być nieciekawie.

Nie rozumiem, na jaki port? Squida? A ty widziałeś P2P komunikujące się
przez www-proxy?
A jeśli już koniecznie chcesz móc kontrolować ruch LAN->Squid to
zainteresuj się IMQ, połączysz nim łańcuch INPUT i FORWARD od strony
twojego LANU, a chyba to Cię interesuje. Ale może znowu coś źle Cię
zrozumiałem.

--
pozdrawiam,
PriSM (Michał Łukaszek)