Transfer plikow przez ssh

Bartosz Lis bartoszl w ics.p.lodz.pl
Śro, 7 Kwi 2004, 17:13:02 CEST

On Wed, 7 Apr 2004, Tomasz Grobelny wrote:

> ssh czasem nie kompresuje danych sam z siebie?

Witam,

Tak, kompresuje wtedy gdy użyje się -C (tak mówi manual openssh).
Kwestią palcowych przyzwyczajeń jest, czy kompresuje ssh czy tar. Powyższe
linijki pisałem, żeby dać przykłąd jak można użyć ssh. Po chwili
zastanowienia każdy może podać wiele wariacji na powyższy temat z
dump/restore, cpio itp.

Pozdrawiam,

--
Bartosz Lis @ Institute of Computer Science, Technical University of Lodz