AC mozilla i wielkość czcionek

prymitive prymitive w go2.pl
Pią, 9 Kwi 2004, 12:36:49 CEST

Dnia czw 8. kwietnia 2004 22:10, Grzegorz D. napisał:
> Problem: nie mogę zmienić wielkości czcionek w menu mozilli.
> Zmiany w "Centrum" nie wpływają na mozillę.
Zmiany w Centrum Sterowania wpływają tylko na aplikacje napisane w qt, a
mozilla ma interfejs w gtk+, żeby sobie zmienić rozmiar i/lub styl czcionki w
menu czy innym elemencje interfejsu musisz zrobić sobie pliczek:

~/.mozilla/default/<cośtam>/chrome/userChrome.css

a w nim dać wpis, np:

@namespace
url("http://www.mozilla.org/keymaster/gatekeeper/there.is.only.xul");

* {
	font-family: tahoma !important;
	font-size: 11pt !important;
	}

zmienisz w ten sposób domyślną czcionke na tahome 11 (to pierwsze musi być
żeby trik zadziałał). W katalogu ~/.mozilla/default/<cośtam>/chrome/ są pliki
z przykładami więc najlepiej skopiuj plik:

cp userChrome-example.css userChrome.css

a potem go sobie wyedytuj.

pozdrawiam

prymitive