mysql_connect

marcinek marcinek w nea.pl
Śro, 7 Kwi 2004, 23:17:12 CEST

Cześć,
Szybka pomoc potrzebna bo nie mam czasu grzebać:
AC + apache 2 + php 4 + mysql z poldka. Nic w konfuguracji (poza
włączenie warrningów w php) nie grzebałem.

Zrobiłem jak kazało po mysql init z hasłami. nawet mysqlcc chodzi, ale
nie mogę się podłączyć z php do mysqla:
*Warning*: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through
socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (13) in
*/home/users/marcinek/public_html/tools/tools.php* on line *11

Hasło na pewno dobre. Czego tu brakuje.

Podejrzewam, ze problem jest banalny, może jakąś wajchę przestwaić w php
albo w apaczu...

pozdrawiam
marcinek
*