[AC] serwer 2x 266

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Czw, 8 Kwi 2004, 08:35:14 CEST

On Wed, Apr 07, 2004 at 09:19:24PM +0200, PLD Linux wrote:
> pld AC (01.04.2004) - wysypał się po instalacji. kernel panic
> w Standard UI wybrane 'Dwa procesory'
> juz wiecie czy nie? no chyba ze ja cos *** ale instaluje na tym serwery średnio raz w tygodniu pld :) taki bayer :)

Taki bajer że twoje maile NIE WNOSZA NIC NOWEGO.

Waszmość pisz dokładnie: jakie CPU, jaki sprzęt, jaki kernel.
Fragment tego co wypisuje spanikowane jądro a może Ci się pomoże.

Jak Waszmość pragniesz pisać takie maile jak ten to lepiej NTG.

Pozdrawiam.

--
Michał Abramowicz		michal.abramowicz w cs net pl
				Cyber Service