Pytanie o sambe...

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Czw, 8 Kwi 2004, 08:39:38 CEST

Witam

Użytkownik wolvverine napisał:

> Osobnik zwany Tomasz Woźniak w liście datowanym 7 kwietnia 2004 (16:20:46) raczył napisać:

> ??????????
> pewny jesteś ze nie pomyliłeś się???
> samba to porty 137-139
> swat ro 901 (no chyba ze zmieniłeś)
> no i jeszcze 400 ileś (nie pamietam teraz)

Pewny to na 100% nie jestem, ale objaw jest taki:
Jak mama zblokowany ten port (1188) to jak dam komende:

 ># smbclient -L stcja_windy

to mam connction failture.
Jak port otworze  to git. Nie sprawdzalem tego na sambie 2x, ale
dystrybucyjna 3 tak sie zachowuje.

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.