mysql_connect

Spacja Team poczta w spacja.com
Czw, 8 Kwi 2004, 12:06:06 CEST

Witam,

> nie mogę się podłączyć z php do mysqla:
> *Warning*: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through
> socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (13) in
> */home/users/marcinek/public_html/tools/tools.php* on line *11

Miałem ten sam problem.
Zajrzyj do katalogu /var/lib/mysql gdy będziesz miał uruchomionego mysql'a. Raczej mysql.sock tam nie znajdziesz, przynajmniej u mnie go nie było i w tym był problem.
Wystarczy w mysqld.conf zmienić ścieżkę socket.
Nie wiem czemu ale od którejś wersji mysql.sock został przeniesiony, przy czym php chyba wciąż go szuka w poprzedniej lokalizacji.

| Falkon - falkon w spacja.com      |
| Spacja - http://www.spacja.com/ |

"Every passing minute is another chance to turn it all around."