WiFi Dlinka

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 8 Kwi 2004, 17:09:02 CEST

W liście z czw, 08-04-2004, godz. 16:47 +0200, Radosław Krzywania
napisał:
> Czy ktos uzywal w PLD kart WiFi D-linka? Chodza poprawnie, czy sa
> problemy? Warto takie karty kupowac, czy nie? Pytam bo cenowo wypadaja
> troche lepiej niz np. 3com, a po co przeplacac ;)

Eksperymantalnie w ramach przygotowania do przetargu udało się zmusić
DWL-520+ na chipsecie Ti do pracy z kernelem 2.6.3, działało stabilnie
przez 3 dni, potem musiałem oddać sprzęt. Sterewniki były experymentalne
ze strony projektu na SF
kernel-net-acx100-0.2.0pre7_plus_fixes_3-1 w 2.6.3_1 - ale u nas też są

Pozdrawiam

	Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous