[AC] fglrx cvs

Luko luko w munet.eu.org
Czw, 8 Kwi 2004, 20:39:47 CEST

Witam.

    Sytuacja zrobiła się dość nie jasna i troszkę zakręcona, a zaczęło się
to jakoś 2 kernelki temu (może troszkę nie jasno określam czas ale nie
pamiętam jaki wtedy był kernelek). W tym czasie moje AC i fglrx z cvs`u
działały razem wręcz doskonale, tym wlaśnie to sposobem miałem uruchomiony
Direct Rendering wszystko chodziło cacy do momentu... Do momentu kiedy
pasmo niepowodzeń z wine/winex doprowadziło do powrotu pod windoze, poźniej
znowu mnie coś oświcilo, w międzyczasie wyszedł nowy kernelek i od tego
momentu koniec Direct Rendering`u pod moim AC. Dziś spróbowałem wszystkiego
fglrx`a z cvs`u ze stronki ati i nic...
    Moja prośba jest skierowana do osób zajmujących się rozwojem PLD AC,
chciałbym aby drivery (kernel i XFree86) do ati, a mowa tu o fglrx`ie
pojawiły sie standardowo w dystrybucji, żeby dało się je pociagnąć
poldkiem, gdyż znowmu mnie to zniechcęciło do korzystania z linux`a na
desktopie.
    W ramach drobnych wyjasnień, moja ATI 9200 była probowana juz na
wszystkim co dostarcza PLD samo z siebie i tylko na fglrx`ie udalo mi się
odpalic Direct Rendering.

    Pozdrawiam wszystkich,
        Luko