netstat -a : - A co to? - zabawy z MySQL ciąg dlaszy

marcinek marcinek w nea.pl
Czw, 8 Kwi 2004, 21:37:07 CEST

tcp        0      0 *:blackjack             *:*                     LISTEN
tcp        0      0 *:cap                   *:*                     LISTEN

Wisi na tym xfce-session a mnie ciekawi do czego mu to?
A znalazłem toto szukając jakiegoś mysqla czekającego na połączenia z
sieci...
I tu drugie pytanie, co zrobić, zeby mysql przyjmował połączenia z
sieci, bo mi pehap nie łączy się przez socket o czym pisałem parę wątków
temu ale temat chyba wystygł :-)

marcinek