przesiadka na AC i X11R7

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Czw, 8 Kwi 2004, 21:44:51 CEST

Witam!
Dwie sprawy:
1. Czy jest szansa na X11R7 (notka o tym jest na www.linuxnews.pl) w
AC? Dobrze by bylo, bo wieksze distro na tym beda prawdopodobnie
niedlugo chodzic, a to oznacza, ze pod to beda robione wszelakie
binarne sterowniki. Poza tym chyba jest "swiezsze" od XFree

2. Chce sie przesiadac na AC, ale czasu mam malo. Wymyslilem, ze
postawie to na drugim dysku i w wolnych chwilach bede konfigurowal. W
zwiazku z tym moje pytanie: jak to najlepiej zrobic i czy bede mial
potem jakies klopoty z przeniesieniem tego (przez tar'y to bede robil
prawdopobnie-czyli tak jak robie sobie teraz kopie zapasowe) na I
dysk?  Czy konfigurowanie przez chroota jest dobrym pomyslem i
wszystko bedzie cacy chodzic (a jak nie to co nie bedzie) i
najwazniejsze: czy bedzie mozna pod chroot budowac paczki dla AC tak
zeby bez problemu potem poszly w normalnym AC?

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Nawet jeśli wygrasz wyścig szczurów,