[AC] fglrx cvs

Luko luko w munet.eu.org
Czw, 8 Kwi 2004, 22:39:07 CEST

From: "jerzy szczudłowski"
> Ostatnia wersja wyszła na początku marca więc kolejna będzie
> maj/czerwiec. Tyle, że nie wiadomo w którą stronę pójdą (XFree czy
> Xorg), ale jeszcze w tym miesiącu ATi ma dać wywiad rage3d.com.

Eh czyli znowu biednemu wiatr w oczy wiej i znowu mogę zapomnieć na jakiś
dłuższy czas o zabawie z Linux`em - choć tak naprawdę się zastanawiam na co
mi ten Direct Rendering skoro pod wine/winex nie moge pograc w ultime
online, a zawsze starm się udowadniać innym wyższośc linux`a nad winzgrozą
a tu taka niespodziajka. Eh kolejny raz sie zawiodłem niestety...
Eh jedyne rozwiązanie jakie mi się nasuwa to instalacja XFre86 z seri 4.3.x
ale hmmm za duzo zabawy z tym by było ...