Odpalić KDE

Lukasz Marciniak lukasz w ibi.pl
Czw, 8 Kwi 2004, 23:55:09 CEST

Lukasz Marciniak wrote:
> Witam,
> Próbuję odpalić KDE. Pojawia mi się bociek "Inicjalizowanie usug
> systemowych...", potem znika i nic. Prawdopodobnie czegoś mi brakuje, bo
> instalowałem całe X-y z ręki. Icewm działa bez problemu. Jest jakaś
> lista mniej oczywistych niż kdebase pakietów bez których kde nie ruszy?
> Pozdrawiam,
> Lukasz

Sprostowanie:
KDE odpala się, ale chodzi jakby chciało, a nie mogło. Natomiast icewm
działa aż miło. Komp to PIII800/256MB więc nie ma problemów z
wydajnością (chdziło na nim bez problemów stare KDE pod redhatem 7.3).
X-y odpalam gdm-em z trzeciego runlevela. Podczas startu KDE pojawia się
tylko jedna ikonka, a potem bociek znika. Tak chyba nie powinno być?
Jakieś pomysły?