WiFi Dlinka

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 9 Kwi 2004, 08:28:39 CEST

On Thu, Apr 08, 2004 at 04:47:20PM +0200, Radosław Krzywania wrote:
> Czy ktos uzywal w PLD kart WiFi D-linka?

Właśnie się rozglądam za karami WiFi i z tego co zdążyłem się
dowiedzieć, to D-Link robi karty na wielu różnych chipsetach. Zwykle im
nowsza karta tym groszy chipset (przynajmniej do użytku pod Linuksem).
Najgorsze że te różnice nie są odzwierciedlane przez nazwę modelu.
Czasami dwie karty o tym samym oznaczeniu mają zupełnie inne chipsety.

Pierwsze D-Linki były zdaje się na Orinoco, a ostatnio ktoś mi
proponował kartę z chipsetem ADM, do którego są dostępne jedynie
zamknięte pół-binarne sterowniki. Dla mnie odpada.

> Chodza poprawnie, czy sa
> problemy? Warto takie karty kupowac, czy nie?

Ja bym się parę razy zastanowił.

> Pytam bo cenowo wypadaja troche lepiej niz np. 3com, a po co przeplacac ;)

Jeśli nie potrzebujesz nowej karty, to możesz jeszcze coś ciekawego
tanio na Allegro znaleźć.

Pozdrowienia,
	Jacek