Xlib: Invalid MIT-MAGIC-COOKIE-1 key

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Pią, 9 Kwi 2004, 08:39:30 CEST

On Thu, Apr 08, 2004 at 09:40:43PM +0200, marcinek wrote:

> Xy autoryzują się na 2 sposoby: xhost i xauth. To co widzisz to wynik
> działania xauth.
> Czasem pomoaga wycięcie katalogu .xauth, a jak nie to "man xauth".
> Kiedyś to przeczytałem i było coś tam o przesyłaniu
> magicznych-ciasteczek. Działa to z grubsza podobnie do authorized_keys z
> ssh.

to ja dodam od siebie inny problemik: czasem jak zakończę sesję
(normalnie czy przez alt+ctrl+backspace) to po ponownej próbie
zalogowania (w gdm) wypisuje że powinienem odczekać jeszcze 10 sekund,
czy coś takiego. Czekanie nic nie daje, zalogować się nie da.

pomaga jedynie:
# chown user.users ~user/.ICEauthority

(bo wcześniej było root.root)

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/