problem z bootowaniem swierzego pld (grub)

Piotr Kobik piotr.kobik w wp.pl
Pią, 9 Kwi 2004, 15:10:12 CEST

> Jakich ograniczeń?

Hmm... Jak sie nad tym dluzej zastanowilem, to sobie
przypomnialem, ze to chodzi chyba o to, ze partycja /boot musi
sie zaczynac ponizej 1024 cylindra. Ale nic sobie nie przypominam
o tym aby byly jakies ograniczenia do pozostalych. Moj blad.

Wydaje mi sie, ze kernel ma problem z odnalezieniem urzadzenia,
ale dlaczego? Jak pierwszy raz odpalilem rescueCD to faktycznie
nie udalo mi sie zamontowac dyskow, bo zabraklo modulu ide-disk
(i pewnie kilku innych, ale modprobe zalatwil to za mnie).
Podczas generowania initrd, widze komunikaty,ze sa ladowane
moduly dopowiedzialne na kontroler, dyski i systemy plikow.

Jakis pomysl jak to rozwiazac?

BTW - co to znaczy root=0304? Numer urzadzenia major, minor?

Piotr Kobik

Przegląd Piosenki Aktorskiej "Artyści Europy".
Wrocław 23.04 - 2.05.2004 r. Gwiazdy, spektakle, recitale, koncerty
specjalne! http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwww.ppa.art.pl%2Fsub-ppa.php%3Fpid%3D65&sid=158