Problemy ze zintegrowanym LANem

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pią, 9 Kwi 2004, 21:20:17 CEST

Witam

Jestem szczęśliwym(?) posiadaczem Asusa A7N8X ze zintegrowaną w chipset
nForce kartą sieciową. Próbuję ją od dłuższego czasu uruchomić, ale nici
mi z tego wychodzą. Na 2.4.25 udawało mi się zbudować ze speca, moduł
ładował się do jądra, ale karta uporczywie nie działała - nie i koniec.
Teraz mam 2.6.5-1 z paczuszki i próbuję zbudować sobie
kernel-nforce.spec, ale lipa, raczy mnie takim błędem:

In file included from /lib/modules/2.6.5/build/include/linux/irq.h:72,
                 from /lib/modules/2.6.5/build/include/asm/hardirq.h:6,
                 from /lib/modules/2.6.5/build/include/linux/interrupt.h:11,
                 from nvnet.h:30,
                 from nvnet.c:21:
/lib/modules/2.6.5/build/include/asm/hw_irq.h:28: error:
`NR_IRQ_VECTORS' undeclared here (not in a function)
/lib/modules/2.6.5/build/include/asm/hw_irq.h:31: error: `NR_IRQS'
undeclared here (not in a function)
nvnet.c: In function `nvnet_open':
nvnet.c:735: warning: passing arg 2 of `request_irq' from incompatible
pointer type
nvnet.c: In function `nvnet_remove':
nvnet.c:1248: error: structure has no member named `driver_data'
make: *** [nvnet.o] Błąd 1
błąd: Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.19999 (%build)

Błędy budowania RPM-a:
    Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.19999 (%build)
Error: package build failed. (no more info)

No jest to trochę deprywające, że błędy znajdują się w jakiś plikach
jajka...cóż....na poprawienia jajka porywać się nie będę, bo i nawet
motyki nie mam, a chciałbym móc wreszcie wywalić mojego starego Ralteka
10MB z bebechów, bo ino przerwania zawala i mocniej się GF grzeje :P
Zresztą, na chuj mi las, skoro mam drugą kartę...ale uporczywie nie mogę
sobie zbudować sterów...próbowałem też bezpośrednio ze źródeł od nvidii,
ale efekt końcowy jest identyczny...szkoda.

Z góry dziękuję
Cz w rny

--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side!" - Yoda