Problemy ze zintegrowanym LANem

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pią, 9 Kwi 2004, 21:40:57 CEST

Witold Krecicki wrote:

>1. po co ci nforce skoro jest tam 3com (wstawiony przez asusa po to zeby
>ludzie nie byli zmuszeni z dupnego nforce korzystac - asus nie robi dupnych
>plyt :>)

No w każdym razie, jak się do takowego czegoś dopchać??? No chyba muszę
nforcem..czy jak??? Jeśli te wyjście z tyłu rzeczywiście odnosi się do
3coma, to w ogóle złe stery ładuję do jajka....(nie mam tej nowszej
wersji A7N8X-X czy jakoś tak, tylko te najstarszą)

>2. w 2.6 jest od tego sterownik w samym jajku (nie pamietam jaki modul a komp
>ten jest teraz troche daleko ode mnie i wylaczony)

Ledwo na 2.5 wsiadłem...nie chcę eksperymentalnego jajka!

Zdroofka
Cz w rny

--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side!" - Yoda