Problemy ze zintegrowanym LANem

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pią, 9 Kwi 2004, 23:14:29 CEST

Dobra Panowie..poddaję się...próbowałem uruchomić kartę w Windowsie,
gdzie wszystko jest łatwiejsze, ale objawy dokładnie takie same, jak w
Linuxie. Sterowniki zainsalowane pięknie z płyty, wszystko śmiga bez
konfliktów, robię połączenie tą kartą (XP), a karta nie potrafi dobrać
sobie IP z DHCP. Linux dokładnie to samo...forcedeth się ładuje, tylko
nie potrafi znaleźć IP przez DHCPD...ech..nie wiem, mam posputą tę
kartę, czy co....:/

Zdroofka
Cz w rny

--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side!" - Yoda