Problemy ze zintegrowanym LANem

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Sob, 10 Kwi 2004, 10:06:36 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Saturday 10 of
April 2004 00:22, Cezary Krzyżanowski typed:

> Też już mi to ktoś aktywował...ale normalnie mi się nie chce wierzyć w
No i masz rozwiązanie problemu. Na drugiej karcie łączysz się z innym
adresem sprzętowym i router (albo nawet coś wcześniej - AP) Cię nie
wpuszcza.

> takie numery!!! Jak się wkurzę, to sobie MACki popodmieniam, bo  nosz
Aleź Ty groźny... Tylko wcześniej sprawdź, czy za to Cię ISP nie może nie
tylko odciąć.

> qrwa mać, tak nie może być!!! Ludzie...to przecież zakrawa o monopol!
Jak sprawdzisz w słowniku, co to znaczy 'monopol' i dowiesz się pięknie, po
co są takie zabezpieczenia w sieciach radiowych, to możemy wrócić do
rozmowy. Tymczasem `sit in the corner'.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery