[AC] geninitrd

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Sob, 10 Kwi 2004, 13:37:01 CEST

Witam

Użytkownik Wieslaw Kierbedz napisał:

> U mnie działa dobrze - bez tych komunikatów.
> Różnica wynika ze składni poleceń w ksh i bash.
> U ciebie działa bash (w każdym razie nie ksh).

Czyli co? Powinienem przejsc na ksh w root'cie? Czy moze troche
odzaleznic geninitrd na powloke? To pierwsze wiem jak zrobic, za drugie
nie biore sie bo za cienki jestem. Moze cos doradzisz?

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.