Udev zamiast dev

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Sob, 10 Kwi 2004, 16:16:48 CEST

Witam

Ktoś się już bawił w to to ??? Ja walczę z udevem cały dzisiejszy
ranek...W sumie fajna sprawa, udało mi się nawet wrzucić drania do
initrd, dzięki czemu system ładnie rusza z nowo zrobionego deva (staremu
zmieniłem tymczasowo nazwę). W sumie, to mam dwa problemy z tym bajerem
- po pierwsze zarabiam przy inicie tekstem, że nie może się dostać do
konsoli i wszystkie komunikaty szlag trafia, przynajmniej do momentu
zalogowania, bo wtedy znowu wszystkie idą na konsolę (IMHO udevu ustawia
złe prawa jakiemuś urządzeniu, ale to jest tylko hipoteza).

Po drugie, to po prostu nie wyrkywa mi karty graficznej (GF 5700FX), co
mnie 'ciut' deprymuję, bo jak z konsolą umiem sobie poradzić, tak żeby
działała karta graf., to muszę za każdym razem przegrywać odpowiednie
urządenia ze "starego" deva....ktoś ma z tym jakieś doświadczenia???

Swoją drogą IMHO paczka udeva jest conajmniej dziwnie zrobiona...ale z
tego co czytałem, to jeszcze work in progress...

Wesołych :D
Cz w rny

--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side!" - Yoda