2.4.19.. -> 2.4.25

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Sob, 10 Kwi 2004, 17:57:05 CEST

Cześć btower

Dnia 10.04.04, napisałeś:

> 2.4.19??

Tak. a dokładnie: 2.4.19-2.8

> Rozumiem więc że to AC.

dokładnie to jest tak że zainstalowałem PLD1.0 z jajkiem 2.2.22coś tam
i upgrejdnąłem poldkiem do 2.4.19-2.8

> Podaj jakies szczegóły? Skąd pakiety itp.

upgrade leciało z:
source = ra-updates-security    ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ra/updates/security/i586/
source = ra  ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ra/PLD/i586/PLD/RPMS/
source = ra-updates-general,noauto ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ra/updates/general/i586/
source = ra-supported,noauto  ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ra/supported/i586/
source = ra-test,noauto  ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ra/test/i586/

i jeszcze z czegoś co już nie istnieje tzn. wył. albo przenieśli pakiety...
nie pamiętam urli a z poldka wywaliłem.

kernel ściągłem z ICMa w źródełku.
Ładnie kompilują się moduły i jajko.
Odpalenie przebiega bez problemów najmniejszych i nie ma problemów z
usługami. Wszystkie startują... tzn. prawie wszystkie... mam przyjemność
testować dla kogoś kilka usług ale one nie mają żadnego wpływu na iptables,
filtrowanie itp.

Poza tą właśnie drobnostką o której wymieniłem ale ważną, system w ogóle
szybciej chodzi :) Więc musze przejść na to jajeczko koniecznie.

Za wszelką pomoc w rozwikłaniu zagadki będę zobowiązany.
Serwer pracuje na P200MMX z 139MB ramu. Mam SDRam PC133Mhz połączone z 8MB
SIMM EDO RAM ;) Sprzęt tak pracuje od 2 miesięcy i chodzi super.

Dariusz Krzempek
darek.k.fm w interia.pl
http://www.amiga.poldek.one.pl     Aktualizacja: 25.03.2004