[AC] Duze dyski

Mateusz phx Murawski phx w tlen.pl
Sob, 10 Kwi 2004, 18:09:30 CEST

Witam
Zainstalowane mam PLD AC. Jako hda siedzi dysk 10GB ktory w biosie widac
jako 2GB. I kozysytam tylko z tych 2GB. Na dalszej czesci jest FAT32 i
NTFS. Jako hdb jest dysk 120GB ktory w zaleznosci od ustawiem zworkami
widac albo nie w biosie. Na hdb siedzi PLD ktore zastepuje wczesniejsz
SuSE. Nie moge sie dostac na hdb bo nie widzi tych 120. W programie
testdisk hda jest prawidlowo rozpoznawane a hdb tylko jako 30GB. Teraz
najlepsze jak dysk 120 siedzial w komputerze klasy pentium jeden i pod
kontrola SuSE to nie bylo zadnych problemow. I Nowszego biosu do mojej
plyty glownej nie ma. hda to Samsung SV1021H hdb Samsung SV1204H plyta
ATC-5220 i GRUB jako bootloader. Phpsysinfo prawidlowo pokazuje pojemnosc obu dyskow. I teraz jak mam sie dobrac do reszty czesci obu dyskow?