Połącznie TCP/IP i kompresja

PLD@Repcio pld w main.repcio.net
Sob, 10 Kwi 2004, 18:53:10 CEST

Witaj Andrzej,

W Twoim liście datowanym 1 kwietnia 2004 (21:01:28) można przeczytać:

> Albo vtun.

Ja robiłem http_proxy + pppd :>
Na łączu SDI wyciągałem z ppp_deflate prawie 30 kB/s (dla TXT)
Przy okazji mogłem dostać się do mojej maszynki za NAT'em.

--
Pozdrowienia,
 PLD                            mailto:pld w main.repcio.net