2.4.19.. -> 2.4.25

btower btower w osiedle.net.pl
Sob, 10 Kwi 2004, 19:05:55 CEST

Dnia sob 10. kwietnia 2004 17:57, Dariusz Krzempek napisał:
> Cześć btower

> Tak. a dokładnie: 2.4.19-2.8

> dokładnie to jest tak że zainstalowałem PLD1.0 z jajkiem 2.2.22coś tam
> i upgrejdnąłem poldkiem do 2.4.19-2.8

> upgrade leciało z:
> source = ra-updates-security
ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ra/updates/security/i586/
> source = ra  ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ra/PLD/i586/PLD/RPMS/
> source = ra-updates-general,noauto
ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ra/updates/general/i586/
> source = ra-supported,noauto
ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ra/supported/i586/
> [...]
> usługami. Wszystkie startują... tzn. prawie wszystkie... mam przyjemność
> testować dla kogoś kilka usług ale one nie mają żadnego wpływu na iptables,
> filtrowanie itp.
>
> Poza tą właśnie drobnostką o której wymieniłem ale ważną, system w ogóle
> szybciej chodzi :) Więc musze przejść na to jajeczko koniecznie.
>
> Za wszelką pomoc w rozwikłaniu zagadki będę zobowiązany.
> Serwer pracuje na P200MMX z 139MB ramu. Mam SDRam PC133Mhz połączone z 8MB
> SIMM EDO RAM ;) Sprzęt tak pracuje od 2 miesięcy i chodzi super.

PLD 1.0 nie jest przygotowany dla jąder wyższych niż 2.4.20.
Poczytaj o tym w archiwum.
Jesli koniecznie chcesz miec 2.4.25 to spróbuj paczek przygotowanych przez
Baseciq-a na jego stronie. Przygotował też odpowiednie paczki tak żeby
wszystko chodziło. Ja nawet uzywałem ich przez jakis czas i wszystko było ok.
iptables chodziło wporządku z tym ze nie uzywałem wyrafinowanych reguł.