2.4.19.. -> 2.4.25

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Nie, 11 Kwi 2004, 09:51:52 CEST

Cześć Arkadiusz

Dnia 10.04.04, napisałeś:

> prawdopodobnie chodzi o jakies moduly (pewnie sie zmienily nazwy)

hmm... nie sądzę..
raczej iptables mam zastare... myślę przekompilować i sprawdzić co to da ale
boję się też że jak to zrobię i zainstaluję to później w razie niepowodzenia
nie wrócę na poprzedni kernel....
Muszę to przedumać...

Dariusz Krzempek
darek.k.fm w interia.pl