Przegladanie zdjec pod konsola bez X

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 11 Kwi 2004, 15:00:23 CEST

Dnia nie 11. kwietnia 2004 14:47, Irek napisał:

> oo to jest fajnie tylko u mnie nie dziala. Mam svgalib, i zainstalowalem
> zgv. Uruchamiam potem
> zgv nazwa_pliku.gif i nic nie robi - cisza. Przegladalem /etc/zgv.conf
> ale tez nie zauwazylem zadnej jakiejs wyjatkowej konfiguracji - powinno
> dzialac od razu. A moze svgalib jakis sie konfiguruje.
Jeśli dobrze pamiętam: zajrzyj do katalogu /etc/vga, tam jest konfiguracja.
Poza tym to potrzebuje (potrzebowało) modułu do jądra. Też to masz
zainstalowane?
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498