[AC] Duze dyski

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Wto, 13 Kwi 2004, 08:23:41 CEST

On Mon, Apr 12, 2004 at 10:14:47PM +0200, Zbyniu Krzystolik wrote:
> Mniej wiecej Mon, Apr 12, 2004 at 10:02:11PM +0200, zainteresowany Mateusz phx Murawski rzekl:

> Tak, znam człowieka, który ma tak na stałe :)

sam tak miałem długi czas: w biosie brak dysków, odpalanie z dyskietki a
linux sobie dalej sam radził :)

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/