RescueCD unable to mount root

Michał Łukaszek prism w ds14.agh.edu.pl
Wto, 13 Kwi 2004, 14:39:52 CEST

Witam,

Próbuję uruchomić RescueCD na komputerze, który ma niedostępną opcję
bootowania z CD-ROMu. Zgodnie z wcześniejszymi sugestiami, nagrałem sobie
dyskietkę startową z FreeDOSem i LoadLinem (dostarczona do RescueCD), ale
przy próbie bootowania otrzymuję:

Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 01:00

a nieco wcześniej:

RAMDISK: squashfs filesystem found at block 0
RAMDISK: image too big! (5426/4096 blocks)

Przyznaję, że nieco mnie to zbiło z tropu...
Co mogę jeszcze zrobić? Gdzie popełniłem błąd? Maszyna ma 80MB RAMu, dysk
twardy hda i CD-ROM hdc.

Z góry dzięki za podpowiedzi.
PS: Mam nadzieję, że teraz jest ok z kodowaniem. Rzadko korzystam z tego
konta i z Pine'a.

--
pozdrawiam,
PriSM (Michał Łukaszek)