Pytanko ogolne o kernel i wysoka modularnosc...

Sławomir Kawała slwkk w alternatywa.net
Wto, 13 Kwi 2004, 15:57:18 CEST

On Tue, 13 Apr 2004 15:48:34 +0200
btower <btower w osiedle.net.pl> wrote:

>  No ale o co chodzi właściwie?

Mam starego lapka, ktorego chcialbym czasem pouzywac do przegladania www
/ poczty / newsow / jakiegos komunikatora i zeby to jakos w miare
sensownie chodzilo... Zrobilem teraz system troche bezmyslnie z kernelem
2.6.x, kupe rzeczy wkompilowanych i soft posciagany poldkiem... calosc,
chodzi tak, ze jesli wlacze icewm i jakas aplikacje pod nim (kadu,
aterm -> poldek) to wszystko dziala strasznie wolno, wysylanie
wiadomosci na kadu powoduje wykorzystanie proca 100% i opoznienia rzedu
3-5s.. Teraz(za niedlugo;-) zamierzam ten system postawic od zera, ale
juz porzadnie ... prawdopodobnie na jaju 2.2.x, jakims starszym xfree
3.x lub ktorejs z jego alternatyw, wszystko kompilowac z
optymalizujacymi flagami i ogolnie zrobic co sie da, zeby pod x-ami dalo
sie jako tako pracowac, mam nadzieje, ze da to sie osiagnac...

--
pozdr. Slawek
GG: 1262167