ndiswrapper + rtl8180l = :)

Tomasz Buziak [uho] uho w xhost.one.pl
Czw, 15 Kwi 2004, 13:19:02 CEST

Cytowanie Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl>:

> Uzupełnienie - zaciągnąłem nową wersję z CVS-u, sterownik Realteka v.168,
> skompilowałem i jest lepiej. Znaczy - nie psuje się przy wyładowywaniu
> modułu. Ciągle brak mi Access Pointa do testów, więc to dopiero za kilka
> dni. Ciekawe, czy będzie chodzić lepiej niż driverloader (na którego
> kupiłem licencję nawet), który działa poprawnie pod warunkiem, że ruch nie
> jest za duży (zależne od przepustowości sieci). Potestujemy - zobaczymy.

po paru godzinny testach (byla juz 3 w nocy), doszedlem do wniosku ze
driverloader (wtedy chyba mialem wersje 1.49) jest do bani w porownaniu z
ndiswrapper,
co do transferow, ja niestety moge zaciagac od swojego operatora kolo 130Kb/s
max, nie dzialo sie przy tym nic szczegolnego,
ogolnie jestem zadowolony, teraz mam 2.4.26 z smp i dziala toto wysmienicie,
dzisiaj bede probowal na recznie kompilowanym 2.6.5 bo dystrybucyjne jajo z ac
nie wykrywa mojego sata (i865) w trybie rozszerzonym ...

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer