"krzaki" w atermie

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Czw, 15 Kwi 2004, 13:13:55 CEST

Witam!

Mam dosc dziwny problem, a mianowicie pomimo uruchamiania aterm'a ze
zmienna "-fn -misc-fixed-medium-r-semicondensed-*-*-120-*-*-iso8859-2" nie
pojawiaja mi sie polskie znaki a jedynie jakies "krzaki". Co wiecej jest
tak do momentu w ktorym odpalam man'a bo tam wszystko jest w porzadku.
Moze wie ktos co moze byc spaprane lub ew. jakiej paczki mi brakuje?

Z gory dziekuje za odpowiedz.

P.S.
W xterm'ie dzieje sie to samo tyle, ze zamiast krzakow "pojawia" sie pusta
przestrzen.