ndiswrapper + rtl8180l = :)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 15 Kwi 2004, 13:41:32 CEST

Dnia czw 15. kwietnia 2004 13:19, Tomasz Buziak [uho] napisał:
[...]
> po paru godzinny testach (byla juz 3 w nocy), doszedlem do wniosku ze
> driverloader (wtedy chyba mialem wersje 1.49) jest do bani w porownaniu z
> ndiswrapper,
> co do transferow, ja niestety moge zaciagac od swojego operatora kolo
> 130Kb/s max, nie dzialo sie przy tym nic szczegolnego,
> ogolnie jestem zadowolony, teraz mam 2.4.26 z smp i dziala toto
> wysmienicie, dzisiaj bede probowal na recznie kompilowanym 2.6.5 bo
> dystrybucyjne jajo z ac nie wykrywa mojego sata (i865) w trybie
> rozszerzonym ...

Zrobiłem taki mały test - włożyłem sieciówkę, załadowałem ndiswrapper (karta
wykryta, cacy) i sobie poszedłem na kilka godzin. Nie mam AP w okolicy,
więc tak sobie "na biegu jałowym" to chodziło. Efekt: przez trochę ponad 3
godziny w logach dostałem 7 komunikatów tego typu:

Apr 15 13:31:29 slaptop kernel: ndiswrapper: Hangcheck returned true.
Resetting!

I to by było tyle. Przynajmniej mi system działa dalej. Z driverloaderem i
wcześniejszymi wersjami ndiswrappera dostawałem APIC error on CPU0: 00(40).

Wrócę do domu, pójdę do jakieś kawiarni z darmowym AP i potestuję :-D

Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498