"krzaki" w atermie

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 15 Kwi 2004, 15:23:16 CEST

Dnia czwartek 15 kwiecień 2004 15:11, Przemyslaw Kujawski napisał:

> OK :) Dzieki.

Powoli - to tylko taki test - nie rozwiązanie.

> Zastanawia mnie tylko dlaczego wczesniej nie chcialo dzialac skoro zmienna
> LANG w pliku /etc/sysconfig/i18n mialem ustawiona na pl_PL? Nie pomoglo

Oznacza to, że $LANG jest zamazywane gdzieś po drodze między wyeksportowaniem
go przez /etc/rc.d/rc* a startem ixów. Jednym słowem - niedobrze.

> nawet odkomentowanie w pliku .bash_profile linii:
> LANG=pl_PL
> LC_ALL=pl_PL
> export LANG LC_ALL

To powinno wystarczyc, jeżeli odpalasz ixy via startx. Jezeli zas robisz to
poprzez {g,k,x}dm to niekoniecznie - wszystko w tym momencie zależy od tego
jak masz skonstruowane Xsession danego deema.

Napisz więcej szczegółów.

--
Adam Gorzkiewicz