ndiswrapper + rtl8180l = :)

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Czw, 15 Kwi 2004, 16:05:31 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Thursday 15 of
April 2004 09:44, Łukasz Maśko typed:
> Uzupełnienie - zaciągnąłem nową wersję z CVS-u, sterownik Realteka v.168,
> skompilowałem i jest lepiej. Znaczy - nie psuje się przy wyładowywaniu
> modułu. Ciągle brak mi Access Pointa do testów, więc to dopiero za kilka
> dni. Ciekawe, czy będzie chodzić lepiej niż driverloader (na którego
> kupiłem licencję nawet), który działa poprawnie pod warunkiem, że ruch
> nie jest za duży (zależne od przepustowości sieci). Potestujemy -
> zobaczymy.

No to musiałeś mieć jakiegoś starego driverloadera. Mniej-więcej od wersji
55-60, działa świetnie. Zdecydowanie lepiej niż seria 1.4x i wcześniejsze.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery