"krzaki" w atermie

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 16 Kwi 2004, 09:20:58 CEST

W liście z czw, 15-04-2004, godz. 18:58, Adam Gorzkiewicz pisze:
> Dnia czwartek 15 kwiecień 2004 18:08, havner napisał:
> (...)

To dlaczego ja mam wszystko po polsku, wszystko z polskimi literkami,
cale gnome itd.
jak odpalam xterma to mam
$ locale
LANG=pl_PL
LC_CTYPE="pl_PL"
LC_NUMERIC="pl_PL"
LC_TIME="pl_PL"
LC_COLLATE="pl_PL"
LC_MONETARY="pl_PL"
LC_MESSAGES="pl_PL"
LC_PAPER="pl_PL"
LC_NAME="pl_PL"
LC_ADDRESS="pl_PL"
LC_TELEPHONE="pl_PL"
LC_MEASUREMENT="pl_PL"
LC_IDENTIFICATION="pl_PL"
LC_ALL=

tylko pliterki mi sie nie wyswietlaja.

To wszystko wyglda tak jakby xterm myslal ze wprowadza w UTF-8 a
wyswietlal tylko pierwsze 8 bitow.
Dlaczego ? Odpalam telnet z termnala wpisuje łłł ktorych nie widze
wciskam Ctrl-U i kasuje 6 znakow.

jak uzywam xterma uruchomionego z xterma to wszystko jest ok.

TiweK