zlot PLD ?

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Pią, 16 Kwi 2004, 21:54:03 CEST

W liście z pią, 16-04-2004, godz. 21:18, Marzena Kamecka pisze:

> Witam,
>

> ostatnio podniosly sie na nowo glosy o jakims kolejnym zlocie PLD. Czy
> ktos cos slyszal :) ?

takie pogłoski faktycznie się na IRC pojawiły ;)

> A tak na powaznie, zlot moglby sie odbyc ale dopiero kolo poczatku lipca
> poniewaz wczesniej mam obrone mgra i cos tam na podyplomowych.

a.. no to życzę powodzenia z całego serca :)

> Jezeli chcecie wczesniej to musicie znalezc sobie inna chetna osobe do
> organizacji a ja wtedy przyjde jakos gosc honorowy :))

Marzenko, wszyscy dobrze o tym wiemy, że jesteś doskonałą organizatorka
zlotów bocianich, więc jeżeli o mnie idzie mógłbym zaczekać do lipca ;)
Niech jeszcze inni się wypowiedzą ;)

> Ostatnio tez na liscie dyskusyjnej Debiana przeczytalam ze chcieliby zlot
> integracyjny, ale to juz chyba do przemyslenia :)

Hm... debianowcy zaczęli nas zauważać, to widać. To dobrze świadczy o
nas tylko jako o dystrybucji ;) Może będzie okazja zakopania topora
wojennego ;PPP

> Prosze o wypowiadanie sie gdzie najchetniej widzielibyscie zlot
> (oczywiscie Warszawa, jedynie sluszne miejsce), termin (oczywiscie jakos
> kolo lipca) i takie tam. Noclegi jezeli ktos moze dac to niech pisze
> wczesniej a bede upychac ludzi po naszych domkach :)

as always ;)

> Aha dajcie mi namiary na zdjecia z poprzednich zlotow, na pewno macie
> gdzies a ja nie wiem gdzie wystawiacie :)

a mamy, mamy.. ja też mam, ale ze względu na rozmiar całości mogę Ci to
udostepnić jako jakieś archiwum. Ja mam z ostatniego, tego na którym
Baset złamał nogę ;P

> Na razie tyle jak cos to piszcie
>
> Pozdrawiam serdecznie

również :)