webCDcreator

wolvverine wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 16 Kwi 2004, 22:57:08 CEST

mam troszke kłopotów z uruchomieniem tego na PLD (serwer) aurox
klienci
mianowicie zgłasz mi ciągle problem typu ze nie widzi plików które są
w katalogu /home/services/CDWserver/bin/nazwa-dummy
odwołanie jest skierowane do /home/CDWserver/bin/nazwa-dummy
jednak robienie symlinka czy przekopiowanie też nie pomaga
cały czas zgłasza błąd (mam tez pytanie pewnie z tym zwiazane)
jak jest ustawiony u was user dla CDWcreatora u grupa, jakie prawa do
tego katalogu i pliku ustawić, przy instalacji pojawia się warning
dotyczący własnie kłopotów z ustawieniem usera

--
http://www.wushu.pl