EKG sie nie laczy

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Sob, 17 Kwi 2004, 12:20:55 CEST

W liście z sob, 17-04-2004, godz. 11:28 +0200, Krzysztof Królikowski
napisał:

> U mnie też działa. Co prawda, używam ekg na maszynie natującej, ale to
> nie ma imo znaczenia. Informacje, że w gadu gadu "coś" się zmieniło, nie
> są chyba przyczyną tego, że nie możecie się połączyć. Jeżeli by tak
> faktycznie było, nikt poza programem Gadu gadu nie mógłby korzystać z
> tej usługi.

Ja myślę że coś grzebali w kontach. W firmie u mnie 2 osoby nagle
przestały móc się logować. Obie kożystały z GNUGadu 1.0 z ra.
Któregoś dnia (czwartek) poprostu konta przestały działać. Nie działają
ani na windowsie ani na najnowszym ekg. Moje konto działa, a ich na moim
komputerze nie. Także to nie wina programu tylko serwera, albo czyjejś
manipulacji w kontach.

w gg 6.0 na windzie po zalogowaniu przyszły nawet wiadomosci wszystkie
co czekaly a potem się rozłączyło i juz nie dało się połączyć.

Jakiś babol jest.

TiweK