cieniutki PLD

Dariusz Zdrojewski phuzik w poczta.onet.pl
Sob, 17 Kwi 2004, 22:37:12 CEST

Niestety tracę czas usiłując zainstalować kartę DVB w PLD (kernel 2.6.5). Co z tego, że niby ma moduł do Skystar2 jak brak narzędzi do konfiguracji karty. Co z tego, że obsługuje polecenie "make" skoro brak mu żródeł jądra i wywala instalację nowych sterów. Co z tego, że ma super agenta "poldka" do instalacji paczek skoro nie można pobrać tych żródeł (wymagane Rules.make w /lib/modules/2.6.5/build/). I choć tydzień straciłem na konfigurowaniu tego RODZIMEGO produktu- bo przecież w wersji 2.6 mamy tylko goły system w obrazie ISO, to szybciej będzie zacząć od nowa z innym systemem. O pomoc nie proszę bo już prosiłem -bez odzewu- pewnie użytkowników jest z 5 i ja głupi szósty.